DÖNCS

Diákok Összességének Nagy CSapata (DÖNCS) és Irtóztatóan Nagy és Demokratikus Erkölcsö Xövetvége (INDEX) honlapja

Rovatok

Friss topikok

  • IngyenCirkusz: (most egy másik, röviden:) 1: itt nem Phil kell bocsánatot kérjen. 2: a spiclik nem jutnak mennyb... (2009.03.29. 21:45) Vége
  • baksusz: Maradjon fönn! Nincs értelme leszedni, ha ez iskolaellenes, akkor én vagyok Magyarország miniszter... (2009.03.27. 21:21) Álom

Linkblog

Archívum

Vége

2009.03.27. 16:54 | Pipogya Phil | 8 komment

Nos, a DÖNCSnek még április 1-e előtt vége szakadt. Nem mértem fel jól a helyzetet: a dolog túl könnyen fajulhatott volna el, így mielőtt még valakinek is eszébe jutna, NE DÖNCSÜNK FEL SEMMIT!!!

Sajnálom. Tényleg vicc akart lenni, de nem lehet véghez vinni. Nem szándékoztam iskolaellenessé válni, holott a reakciókból látva, ez sikerült. Ezennel elnézést kérek minden érintettől, többek közt iskolámtól és még egyszer: sajnálom, én nem így akartam.

A Sohaviszontnemlátásra!

Pipogya Phil

A bejegyzés trackback címe:

https://doncs.blog.hu/api/trackback/id/tr781029564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bassman 2009.03.27. 18:27:22

hát...én reméltem hogy lesz egy jo kis 'tömegvicc', de ezt a felsőbb irányítás és egy -ehöm- spicli meghiúsított...kár érte

nagypeti 2009.03.27. 18:36:16

Nem!
Lesz itt huncutkodás, tudom én!
És követeljük vissza az álom c. művet!
Azonnal!
Iskolán kívül azt csinálsz, amit szeretnél, nem szabad becsicskulni! Egy novella, ami jóra sikeredett.. ez tűnt el az oldalról, meg még néhány szentbeszéd.. nem szabad feladni!
Ez rólunk szól, senkinek semmi köze ahhoz, hogy mit raksz fel a netre.... Tovább!
Nagypé

baksusz 2009.03.27. 18:56:43

Neeee!
INDEX mindenképp maradjon, ha a DÖNCS-öt nem szabad megértem.
Egyébként egyetértek NagyP-vel, szerintem is csináld.
A DÖNCS ápr.1-jén pedig már ígyis-úgyis lesz....

Pipogya Phil 2009.03.27. 20:35:30

Hát, közkívánatra az Álom című novellám visszakerült az oldalra, de akinek hiányzott, lassan szokja meg a hiányát... Még egy ideig hagyom, aztán csók és leköszönök.

nagypeti 2009.03.27. 21:16:31

Miért köszönsz le?
Attól kinek lesz jobb? Egy olyan oldalnak a szerkesztője vagy, ami most kezdett egyre nagyobb népszerűségnek örvendeni... Most meg... csak azért mert valami gond jött... Nehogy már ez megfutamodásra késztessen..
Írjál még hasonlókat pls... ez csak a tied, és az olvassa, aki szeretné.. de csak neked van beleszólásod abba, hogy mi jelenik itt meg.
Nagypé

Bassman 2009.03.28. 09:21:21

Most mi köze van holmi tanárnak meg igazgatónak ahhoz, hogy iskolán kívül én mit csinálok?!
Jancs: NE TÖRÖLD LE EZT AZ OLDALT!!!!!

IngyenCirkusz 2009.03.28. 12:09:28

Állítólag ez DÖNCS anarchista. Hát jó legyen. A Köpeny-Papucs címlapja visszataszító. Ez is érthető. Az a baj, hogy az iskola nem tolerálja, ha valaki gondolkodik és negatív álláspontra jut. Szerintem a gondolkodást díjazni kéne. De ez sem az én dolgom. Viszont. Ami nagy baj, és a magyarság történetében mindig is az volt, hogy minden rendszernek megvoltak a besúgói, amik az adott kontextusban mennybe mentek. Kapjon pofont, aki bűnt követ el, megérdemli. De a spiclik kettőt.
Érdemes elgondolkozni. Mi rombolja jobban a közösséget? Egy gyerekes paródia egy újság címlapján, amin mindenki esetleg nevet egy jót, aztán továbblép, vagy valaki aki őket becstelenül bemószerolja? Nem ítélkezek, ezt mindenki DÖNCSe el maga.

IngyenCirkusz 2009.03.29. 21:45:55

(most egy másik, röviden:)

1: itt nem Phil kell bocsánatot kérjen.
2: a spiclik nem jutnak mennybe, sőt!
3: a blogon marad minden.

világos?
forró üdvözlet a végtelen orosz blogmezőkről...
süti beállítások módosítása